65+ Financieel Medewerker voor 1 dag per week gezocht voor een klein, maar succesvol bedrijf in tweedehandskleding. ref. ABTA

Onze opdrachtgever is een snelgroeiend en innoverend modebedrijf in tweedehands kleding in Amsterdam. Er zijn op dit moment 12 enthousiaste medewerkers werkzaam.

Werkzaamheden

  • U boekt in- en verkoopfacturen in in Exact online;
  • U draagt zorg voor de tijdige betaling en het digitaal archiveren van de facturen;
  • U beheert de administratieve mailbox;
  • U houdt zich bezig met het afletteren van bankboekingen, creditcard afschriften en facturen;
  • U verwerkt handmatige overboekingen & uitzonderingen in Exact Online;
  • U houdt de urenadministratie van de 0-urencontracten bij en zorgt voor de uitbetaling;
  • U bent verantwoordelijk voor de loonadministratie, de verwerking en uitbetaling van de lonen;
  • U onderhoudt contact met het administratiekantoor;
  • U doet de voorbereiding voor de BTW-aangifte en loonheffing;
  • U verricht ad-hoc analyses;
  • U denkt mee over procesverbeteringen in de financiële administratie.

Onze opdrachtgever zoekt iemand voor 1 dag per week.

Salaris €12,- bruto per uur.

Functie eisen

  • 65+
  • U hebt ervaring met Exact Online;
  • U beschikt over een goede kennis van MS Office (met name Excel);
  • U bent accuraat en beschikt over een goede uitdrukkingsvaardigheid;
  • U kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • U hebt affiniteit met administratieve processen en het ontwikkelen ervan.

Bent u geïnteresseerd in deze afwisselende functie, reageer dan snel door het mailen van uw cv met foto.

Indien wij geen match zien tussen uw cv en deze functie, kan het zijn dat u geen bericht van ons ontvangt.

 

Aantal uren per week
8 uur per week
Plaats
Amsterdam
Vanaf
per direct
T/m
onbepaalde tijd
Contactpersoon
Anne Marie Broos
Telefoon
085-7440962
E-mail
svp via button