Financieel Medewerker voor een administratiekantoor in Maarssen (ref: BL040)

Onze opdrachtgever is een kleinschalig administratiekantoor in Maarssen die de verwerking van de financiële administratie, het verzorgen van de fiscale aangiften en het samenstellen van de jaarrekeningen verzorgt voor het MKB- en ZZP-segment. Met een klein team worden cijfers in de gaten gehouden, advies op maat gegeven en is dit bureau naast administrateur ook sparringpartner voor hun klanten.

Werkzaamheden

Takenpakket

  1. Facturen inboeken
  2. Debiteuren- en crediteurenadministratie
  3. Facturatie van opdrachtgevers verzorgen
  4. Beheer van de betalingen aan leveranciers voor klanten
  5. Contact onderhouden met klanten
  6. Overige boekhoudkundige werkzaamheden
  7. Groot pre als je ervaring hebt met het op stellen van jaarrekeningen
  8. Groot pre als je ervaring hebt met het opstellen van IB, OB en VPB aangiftes

Je gaat deel uitmaken van een klein team, waarbij de lijnen met je direct leidinggevende kort zijn. Verder wordt je gestimuleerd mee te groeien met de organisatie. Hierbij is eigen inbreng, gedrevenheid en enthousiasme van groot belang.

Salaris in overleg, excl. 22% reserveringen. Reiskosten € 0,19 per km.

Functie eisen

  • Ervaring met financiële administratie
  • Ervaring met boekhoudkundige pakketten, in ieder geval Exact Online (liefst ook Exact Globe). Bij voorkeur ook met Unit4 Fiscaal Gemak en Infine.
  • Representatief
  • Klantvriendelijk
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Per direct beschikbaar

Graag ontvangen wij uw CV voorzien van motivatie en (pas)foto.

Wanneer wij geen match zien tussen uw CV en onze vacature, kan het zijn dat wij geen contact met u opnemen.

Aantal uren per week
32-40 uur per week
Plaats
Maarssen
Vanaf
Per direct
T/m
Onbepaalde tijd
Contactpersoon
Barranca Latimer-Roskam
Telefoon
085-7440962