40+ Veelzijdige Parttime Financieel Administratief Medewerker in Utrecht (ref: NB055)

Onze opdrachtgever levert marketingsoftware voor e-commerce, marketing automation en campagnemanagement. Hiermee zorgen ze o.a. voor persoonlijker klantcontacten, meer bereik en meer klanten door content- en e-mail marketing.

Werkzaamheden

  • Het verzenden van facturen, contact onderhouden met debiteuren, het verzorgen van rapportages en het aanleveren van de administratie aan de externe boekhouder.
  • (Administratieve) HR-werkzaamheden, zoals het opstellen en aanpassen van arbeidsovereenkomsten en het verwerken van wijzigingen.
  • Ondersteuning bij de werving en selectie van nieuwe collega's, door contacten te onderhouden met externe partijen en afspraken in te plannen.

16 uur per week (bij voorkeur 4 ochtenden).
Salaris (afhankelijk van opleiding en ervaring) tussen de €12 - €15 bruto/uur.

Functie eisen

Je moet houden van afwisselend werk en het leuk vinden om initiatief te nemen: bij deze kleine organisatie is altijd wat te doen, van de administratie tot het organiseren van events. Wij vragen van jou:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Relevante werkervaring
  • Communicatieve vaardigheden: binnen een omgeving met 'nerds' houd jij je prima staande
  • Zelfstandigheid en initiatief

Graag ontvangen wij je CV voorzien van motivatie en (pas)foto.

Aantal uren per week
16 uur per week
Plaats
Utrecht
Vanaf
Per direct
T/m
Voor onbepaalde tijd
Contactpersoon
Nicky Beetstra
Telefoon
085-7440962