40+ Parttime administrateur bij een facilitaire dienstverlener (ref: LK101)

Een facilitaire dienstverlener op het gebied van schoonmaak, facility, zorg en groenvoorziening. Het is een groeiend bedrijf. Continuïteit en van toegevoegde waarde zijn, zijn belangrijke pijlers binnen de organisatie.

Werkzaamheden

Als Senior Medewerker Reporting draag je samen met de Controller bij aan betrouwbare consolidatie- & stuurinformatie voor de Executive Board. Met jouw kennis en ervaring lever je een belangrijke bijdrage aan het verbeteren van de financiële processen en zorg jij ervoor dat je de constante, accurate en betrouwbare factor bent als het gaat om de beschikbaarheid van relevante informatie.

  • Je bent ondersteunend aan de Controller en fungeert als sparringpartner voor de verschillende Finance Professionals van de dochterondernemingen met betrekking tot vragen over de financiële verslaglegging en processen
  • Samen met je collega’s verzorg je financiële management informatie voor de leden van de Executive Board, met name voor de CFO, en licht deze toe
  • Je werkt op een positief kritische en analytische wijze samen met je interne klanten en collega’s en levert een bijdrage aan continue verbetering van de financiële processen
  • Je bent verantwoordelijk voor een correcte consolidatie door het controleren, invoeren, verwerken en analyseren van de aangeleverde balans en verlies- en winstrekeningen en specificaties en haar dochterondernemingen.

 Je werkt vanuit het hoofdkantoor, maar ook regelmatig vanuit huis.
Werktijden: in overleg
Salarisindicatie: €4.300,--maximaal €4.500,- (afhankelijk van werkervaring)

Functie eisen

Jij bent in een fase van jouw leven aanbeland, dat carrière maken geen noodzaak meer is. Maar vind je het wel leuk nog van waarde in een bedrijf te kunnen zijn met jouw ervaring en kennis? Jij bent een senior financial puur sang, een streber om je werk af te ronden, no matter what. Je hebt kwaliteit hoog in het vaandel staan en als het nodig is, ben je flexibel beschikbaar. 

  • Zelfstandige, proactieve, pragmatische en analytische persoonlijkheid,
  • je bent procesgericht en hebt ervaring met het continu verbeteren van financiële processen (Lean).
  • Je kunt snel schakelen en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je werkt accuraat en bent resultaat- en klantgericht. Ervaring met Cognos Contoller is een pre.
  • Integriteit is voor jou een tweede natuur en je hebt het juiste gevoel voor verhoudingen.

Graag ontvangen wij uw CV voorzien van motivatie en (pas)foto.

Aantal uren per week
24-32 uur per week
Plaats
Heerlen
Vanaf
per direct
T/m
onbepaalde tijd/vaste dienst
Contactpersoon
Linda Klootwijk
Telefoon
085-7440962