Vacatures

Verzekeringenknobbel? 40+ Administratief Medewerker in Utrecht (BL227)

Omschrijving

Ben jij onze nieuwe teamgenoot? Wij zoeken een vrolijke en administratief sterke collega die goed in een klein team kan werken.

Onze opdrachtgever is een professioneel, deskundig en gedreven financieel advieskantoor. Gevestigd in Utrecht werkt een team van 9 collega’s enthousiast en proactief samen.

Werkzaamheden

Je bent verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden die te maken hebben met nieuw af te sluiten collectieve pensioencontracten en inkomensverzekeringen. Ook doe je het administratieve beheer van bestaande verzekeringscontracten. Je bent zelfstandig verantwoordelijk voor het beheer van de portefeuille en plant je eigen taken in. Werkzaamheden onder andere:

  • Ondersteunen van de pensioen-/ inkomensadviseur
  • Beheren van collectieve pensioencontracten en collectieve inkomensverzekeringen
  • Onderhouden van contacten met werkgevers en verzekeraars
  • Aanspreekpunt zijn voor werknemers
  • Afspraken maken voor adviesgesprekken
  • Pensioenrapportages maken voor werknemers
  • Na verrekeningen doen
  • Premieoverzichten maken en nota’s controleren
  • Personeelsmutaties verwerken

Deze vacature is voor 32 uur per week, voorkeur maandag vrij. Salaris in overleg.

De opdrachtgever is gevestigd in een mooie locatie in het centrum van Utrecht. Parkeerplekken beschikbaar. Reiskosten €0,23 netto per kilometer

Functie eisen

  • Commercieel en klantgericht
  • Ervaring met klantcontact
  • Ervaring met MS office (Word / Excel / Powerpoint)
  • Beheerst Engels in spraak en geschrift
  • Voorkeur woonachtig in regio Utrecht
  • In het bezit van WFT Basis heeft een voorkeur. Is dit niet het geval maar ben je administratief goed onderlegd, secuur en bereid deze opleiding te volgen: reageer!

Graag ontvangen wij uw CV voorzien van motivatie en (pas)foto.

Terug naar vacatures